Skip to content

Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів ім. О.С. Маковея з поглибленим вивченням інформаційних технологій та технологічних дисциплін м. Заліщики

  • Головна сторінка
  • Новини
  • Прозорість та інформаційна відкритість закладу
    • Документи школи
    • Освітня програма
    • Установчі документи
    • Самооцінювання
  • Про заклад
    • Гімн та герб школи
    • Історія і сьогодення
    • Територія обслуговування
    • Ліцензований обсяг
    • Педагогічний колектив
    • Мова навчання
    • Контакти
  • Якість освіти
    • Вдосконалення педколективу
    • Атестація педагогічних працівників
    • Забезпечення якості освіти
    • Академічна доброчесність
    • Оцінювання навчальних досягнень
    • Самооцінювання
  • Безпечне освітнє середовище
    • План Евакуації
    • Безпека життєдіяльності. Посібники
    • Дії у випадку терористичних воєнних загроз
    • Дії у випадку надзвичайних ситуацій
    • Дії в умовах адаптивного карантину
    • Інструкції з безпеки життєдіяльності
    • Дії під час повітряної тривоги
    • Клас безпеки
    • Шкільний офіцер безпеки
  • Освітній процес
  • Виховна робота
    • Патріотичне виховання
    • Екологічне виховання
  • Психологічна служба школи
    • Тренінги
    • Інформаційні матеріали для батьків
    • Інформаційні матеріали для учнів
    • Інформаційні матеріали для педагогів
  • Методична робота
    • Методичні заходи
    • Тренери НУШ
    • Сертифікація
    • Методичні осередки
    • Робота з молодими вчителями
    • Педагогічний досвід
    • Впровадження НУШ
    • Супервізори
    • Методична рада
    • ШМВ
    • Методичні студії
      • Методична студія вчителів початкових класів
      • Методична студія вчителів іноземних мов
      • Методична студія вчителів математики
      • Методична студія вчителів інформатики та технологічних дисциплін
      • Методична студія вчителів географії суспільно-гуманітарного та художньо-естетичних дисциплін
      • Методична студія вчителів природничого циклу
      • Методична студія класних керівників
      • Методична студія вчителів словесників
  • Протидія булінгу
  • Конкурси
    • Олімпіади
    • Мала Академія Наук
  • Учнівське самоврядування
  • Волонтерство та благодійність
    • Допомога ЗСУ
    • Екологічне волонтерство
  • Духовні цінності
  • Toggle search form

Психологічна служба школи

    

Графік консультацій практичного психолога:

  • Понеділок – 9:00- 15:00
  • Вівторок – 9:00- 15:00
  • Середа – 9:00- 15:00
  • Четвер – 9:00- 15:00
  • П’ятниця – 9:00- 15:00

Основне завдання психологічної служби школи — сприяти психічному та особистісному розвитку дітей, надавати допомогу всім учасникам навчально-виховного процесу: учням, вчителям, батькам.

         Сучасність диктує нам нові тенденції, до яких ми повинні пристосовуватись. Саме тому, освіта повинна завжди йти пліч-о-пліч з дитиною, її розвитком та зацікавленостями. Освітятнин зараз перебуває в постійних пошуках нових підходів, розширення поглядів, нових ідей для повноцінного розуміння та співпраці дитини-педагога-психолога-батьків.

          І справді, зрозуміти цей світ самій дитині дуже складно, вона потребує допомоги дорослих. Але чи будь – який дорослий може їй в цьому допомогти? Переконана, що ні. Допомогти може тільки той, хто сам в достатній мірі володіє знаннями про цей новий світ, приймає все нове і сам здатний змінитися.

       Фахівці психологічної служби відіграють важливу роль у період змін та впровадження інновацій у систему освіти, організовують  такий психологопедагогічний супровід освітнього процесу, при якому всі його суб’єкти зможуть якісно по-новому розкрити свій освітній потенціал.

Тож перед психологічною службою ставляться нові завдання:

  • сприяти повноцінному розвитку особистості учнів на кожному віковому етапі, створення умов для формування у них мотивації до самовиховання і саморозвитку, та подальшого професійного самовизначення.
  • забезпечити індивідуальний підхід до кожного учасника навчально-виховного процесу на основі його психолого-педагогічного вивчення;
  • здійснювати профілактику і корекцію відхилень в інтелектуальному і психофізичному розвитку учнів.

Навіщо в школі потрібна психологічна служба ?

Психолог та соціальний педагог здійснює психолого-педагогічний супровід освітнього процесу з метою  забезпечення нормального розвитку дитини (у відповідності з нормою розвитку у відповідному віці)

У функції шкільного психолога та соціального педагога входять: психологічна діагностика; корекційна робота, консультування батьків, психологічна просвіта, участь у педрадах і батьківських зборах, психологічна профілактика. Психологічна діагностика включає в себе проведення групових та індивідуальних обстежень учнів.

Діагностика проводиться згідно річного планування роботи та циклограми, а також за попереднім запитом вчителів або батьків. Отримані дані дозволяють психологу будувати подальшу роботу: виділити учнів так званої «групи ризику» та спланувати подальшу роботу з зазначеною категорією (вироблення рекомендацій та планування корекційної роботи).

Корекційні заняття можуть бути індивідуальними і груповими. В ході яких психолог намагається скорегувати небажані особливості психічного розвитку дитини. Ці заняття можуть бути спрямовані як на розвиток пізнавальних процесів(пам’ять,увага, мислення), так і на рішення проблем в емоційно-вольовій сфері, у сфері спілкування і проблеми самооцінки . Заняття включають в себе різноманітні вправи: розвиваючі, ігрові, малюнкові та інші – залежно від поставлених цілей і віку дитини.

Консультування батьків і вчителів – це робота за конкретним запитом. Психолог знайомить батьків або вчителів з результатами діагностики, попереджає про те, які труднощі можуть у майбутньому виникнути у школяра в навчанні та спілкуванні; при цьому спільно виробляються рекомендації по вирішенню виникаючих проблем і взаємодії зі школярем.

Психологічне просвітництво полягає в тому, щоб знайомити вчителів і батьків з основними закономірностями й умовами сприятливого психічного розвитку дитини. Воно здійснюється в ході консультування, виступів на педагогічних радах та батьківських зборах.

Всі перераховані вище функції шкільного психолога та соціального педагога дозволяють підтримувати в закладі освіти  сприятливі умови, необхідні для повноцінного психічного розвитку і формування особистості дитини, тобто служать цілям психологічної профілактики.

Copyright © 2025 Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів ім. О.С. Маковея з поглибленим вивченням інформаційних технологій та технологічних дисциплін м. Заліщики.

Powered by PressBook WordPress theme