У 7-Б класі було проведено урок з української літератури на тему: “Ліна Костенко. “Кольорові миші”. Ідея зіткнення неповторності й буденності, стандарту. Образ особливої дівчинки Анни”.
На занятті було використано метод “Ротаційні (змінювані) трійки”. Цей метод сприяє активному, ґрунтовному аналізу та обговоренню нового матеріалу з метою його осмислення, закріплення та засвоєння.
Використання такої технології дає можливість залучити кожного учня до обговорення проблеми, розвитку діалогічного мовлення, уміння доводити власну думку. Здобувачі освіти набувають навичок співпраці, колективного пошуку рішень, беруть активну участь у навчанні.
На уроці учні спробували “оживити” кольорових мишей, склали із осінніх листочків вірш, проаналізували твір.
Прекрасний твір Ліни Василівни Костенко “Кольорові миші” заслуговує на ретельний розгляд та аналіз. Саме завдяки цьому твору, ми вчителі, можемо пробудити творчість учнів, спонукати їх до відходу від буденності, як це зробила головна героїня твору.